TROBADA LITERÀRIA: JAUME CELA

Aquesta setmana, els alumnes de 3r han tingut el privilegi de fer una trobada literària virtual amb l’autor dels llibres que han llegit aquest curs, en Jaume Cela. Els títols: “Bona nit, Pol!” i “Set raons per estimar als meus pares“.

A més a més d’endinsar-nos en les aventures del Pol i el Nil, els protagonistes dels llibres, en Jaume ens ha ofert consells a l’hora d’escriure i d’inventar relats i contes. “Els humans, tenim una característica que ens fa únics i és que, som els únics animals que podem imaginar. L’escriptura i la lectura ens permeten viure molt més enllà del que realment ens passa”. Una trobada entranyable i molt gratificant que esperem i desitgem empeny als alumnes a continuar llegint i escrivint molt. Recordeu un altre dels consells de l’escriptor: “A més de la inspiració, és molt important l’esforç i la feina. Totes les bones idees requereixen dedicació per arribar a algun lloc“. MOLTES GRÀCIES, JAUME! Ha estat un plaer sentir-te.

1. Vanesa Prados

És genial descobrir com els autors van construint les seves històries. Una experiència molt interessant i enriquidora. Gràcies, Jaume!

2. Esther

En la distància, i a travèa de pantalles d’ordinador o mòbils les seves respostes han satisfet les nostres curiositats. Gràcies per tot.

3. Montse Mestre

Va ser una gran iniciativa que les nenes i nens poguessin parlar una estona amb l’escriptor d’un llibre que havien llegit, des de casa ja que no es podia fer a l’escola. Enhorabona!!