TROBADA LITERÀRIA: FEM DE PIRATES!

Els grups de 5è han llegit una adaptació clàssica de “L’illa del tresor” del Robert Louis Steveson. Malgrat i els anys que ja ha complert aquesta novel.la; les seves aventures, els seus personatges, i les trepidants anècdotes que succeeixen, fan que per aquesta història no passin els anys. La descoberta del llenguatge mariner, les havaneres, els misteris, les intrigues i el premi final de trobar un tresor convida a establir converses d’allò més interessants. Una vegada culminada la lectura, hem volgut valorar-la amb els alumnes, tot fent-los fer d’intrèpids personatges. Els hi hem amagat tresors per l’escola i, guiats per un mapa i per la seva intuïció, han hagut de trobar-los. Us direm que tots, amb més o menys ajuda, l’han aconseguit trobar! Podeu jutjar per les fotos com la lectura pot esdevenir en diversió i entreteniment. Felicitats a tots els pirates-lectors!

1. Vanesa Prados

És evident que compartir moments per raonar sobre les lectures és una de les millors maneres de concloure qualsevol llibre. Felicitats pirates!

2. Laia Pérez 5è C

A mi em va agradar pero a l’hora de buscar al tresor,d’anar per l’escola disfrasats/es de pirates era molt vergonyos ( alla vaig pasar molta vergonya quan ens veien!!!!