Els grups de 5è han llegit una adaptació clàssica de “L’illa del tresor” del Robert Louis Steveson. Malgrat i els anys que ja ha complert aquesta novel.la; les seves aventures, els seus personatges, i les trepidants anècdotes que succeeixen, fan que per aquesta història no passin els anys. La descoberta del llenguatge mariner, les havaneres, els misteris, les intrigues i el premi final de trobar un tresor convida a establir converses d’allò més interessants. Una vegada culminada la lectura, hem volgut valorar-la amb els alumnes, tot fent-los fer d’intrèpids personatges. Els hi hem amagat tresors per l’escola i, guiats per un mapa i per la seva intuïció, han hagut de trobar-los. Us direm que tots, amb més o menys ajuda, l’han aconseguit trobar! Podeu jutjar per les fotos com la lectura pot esdevenir en diversió i entreteniment. Felicitats a tots els pirates-lectors!
M’ho vaig passar molt bé! Sobretot perquè vam anar sols per l’escola buscant el tresor!
Em va encantar l’activitat d’anar per l’escola buscant el tresor.
És evident que compartir moments per raonar sobre les lectures és una de les millors maneres de concloure qualsevol llibre. Felicitats pirates!
A mi em va agradar pero a l’hora de buscar al tresor,d’anar per l’escola disfrasats/es de pirates era molt vergonyos ( alla vaig pasar molta vergonya quan ens veien!!!!