TROBADA DEL CONSELL D’ALUMNES DELEGATS I DELEGADES

El passat dijous dia 26 vàrem celebrar la primera trobada de delegats i delegades d’enguany. A més a més de felicitar als alumnes que han estat seleccionats com a representants de les seves classes, vàrem idear un lema i un logo comú, que serà el que definirà aquest òrgan durant el curs. Amb l’ajuda de tots els components i de manera consensuada, “Fem pinya per un escola millor”.

També vàrem raonar sobre altres qüestions que afecten a la vida al centre, com ara la música que escoltarem per la megafonia, el primer concurs proposat des de la biblioteca i, també els jocs de pati.