TROBADA DE DELEGATS/DES

Ahir al matí va tenir lloc la primera trobada de delegats i delegades del curs. Aquesta vegada, amb l’alegria i el goig que ens proporciona poder fer-la de manera presencial i amb una certa normalitat, tot i les mesures imperants. A més a més de fer les presentacions pertinents, i de compartir l’emoció pel càrrec que ocupen, també vàrem tractar altres qüestions rellevants que afecten a la nostra convivència al centre.

En primer lloc, vam valorar plegats les noves propostes de jocs de pati que hem posat en marxat i, amb ajuda de la reflexió prèvia a les aules, van anar sorgint algunes demandes d’allò més assenyades i coherents, que esperem poder atendre de seguida. Tals com ara: recuperar l’ús de la taula de pin pon i altres jocs que ja teníem en ús a l’escola, incrementar la dotació d’algun material del que hem fet curt, millorar la logística pel que fa al transport diari del material i, segurament, la que més il.lusió ens ha fet a l’equip docent: recuperar el bibliopati!!

També vàrem abordar el tema dels fems dels animals que entren al recinte escolar. Ens agradaria molt poder definir-nos com un espai “pedfrienly”, a on els animals siguin benvinguts. Això però, requereix del ferma compromís de tots els amos de recollir les possibles restes que aquests aboquin. La pràctica diària ens demostra que, malauradament, encara no estem en aquest punt i és per això que recentment ens hem comunicat amb les famílies per demanar-vos que tingueu cura al respecte.

Finalment, i segurament, l’encàrrec més esperat, ha estat la recollida, valoració i deliberació en les aportacions de tots els companys de l’escola al concurs de la biblioteca “Una sala de lectura terrorífica”. Això però, ha estat tan increïble que us ho explicarem en un altre article.

Felicitem als delegats i a les delegades pel seu esforç, per la seva dedicació i implicació en aquesta primera trobada. GRÀCIES A TOTS I A TOTES!