TOT ANIRÀ BÉ!

El passat dijous dia 19 de març, varem col.laborar amb el diari municipal LA VEU de Montcada, explicant com tractem les escoles d’encarar la resta del curs acadèmic des què es va decretar l’estat d’alarma, amb el conseqüent tancament de les escoles. Alumnes, mestres i famílies tractem d’adaptar-nos a les noves directrius que van sorgint, a mida que evoluciona la crisis sanitària. Quan els centres educatius ens disposavem a encarar la recta final del segon trimestre, amb les avaluacions, els informes i totes les valoracions pendents, hem hagut d’aturar en sec, tot aquest treball. Uns dies després, ens intentem reinventar constanment, aportant recursos i propostes als infants i a les famílies. Mesures que pretenem allegereixen aquesta singular situació i contribueix a que els alumnes es mantinguin actius i il.lusionats. Considerant sempre, la igualtat d’oportunitats i procurant oferir alternatives diverses perquè tothom hi pugui participar. L’article del diari el trobareu en aquest enllaç.

El vídeo sencer, amb el testimoni de la Heidi Gabarrón, directora de l’escola, us el deixem a continuació. Abans, però, ens reiterem: estem desitjant retrobar-nos amb tots i totes. Si seguim les recomanacions sanitàries #TOTANIRÀBÉ.

1. Olga Sanchez Castillo

Moltes gracies per aquest vídeo tant emotiu, la veritat es que la canalla també son uns valents, entenen la situació que estem vivint i suportant el confinament amb molta paciència. Ara també valorem la tasca que feu amb els nostres fills, tot el professorat teniu la meva admiració, i la del meu fill. Una forta abraçada i molta salut per a tots. Fins aviat.

1. admin Autor de l'article

Moltes gràcies per les teves càlides i afectuoses paraules, Olga! És la millor de les recompenses. Una abraçada per tots vosaltres i esperem retrobar-nos molt aviat, sense pantalles pel mig.