TORNEN ELS INTERCANVIS AMB AGRAHARAM SCHOOL A GUDIBANDA (ÍNDIA)

Aquest curs, els companys de 4t s’han unit a Cicle Superior per portar a terme el projecte d’interanvi en llengua anglesa “School to school”, amb la Fundació Vicente Ferrer.

Com ja sabeu, fa uns anys que realitzem un intercanvi de cartes, treballs, vídeos, etc, amb l’escola V. Agraharam, d’Anantapur en  Gudibanda, Andhra Pradesh, Índia.

Tenim un drive en comú amb l’escola índia, on hem anat penjant el material que hem elaborat durant el curs: cartes i pòsters personals de cada alumne (“All about me”,  “My Letter”), receptes (“Cooking with Nancy”),  recerca d’informació sobre dones (“Women’s day”), “Peace day”, fotos dels grups, d’activitats i festes,

Paral·lelament, els grups de 5è han realitzat un treball de recerca que han presentat al seu grup en llengua anglesa, sobre aspectes de la Índia que volien saber:

• Sabíeu que ens separan uns 7.400 km, a Agraharam i a Montcada?  I 5’30 hores més!
  • Que la llengua que parlen és el teluguహలో vol dir Hola!
  • A què juguen els nens al carrer? I quins són els esports més populars?
  • Com s’anomenen els seus vestits tan bonics?
  • Tenen més d’un deu? Quan celebren festes i per què?
  • Com és la seva història?
  • Què els agrada per menjar i per veure?
  • Quins instruments toquen? Què els agrada ballar? etc.

Estem molt contents de la feina feta i ens ha fet molta il·lusió rebre les seves cartes, els seus vídeos i dibuixos, on ens han ensenyat com viuen i com és l’entorn que els envolta.

Aquí podeu veure un vídeo de com és el seu poble  i aquí unes cartes i dibuixos que han enviat als nostres nens i nenes .

ధన్యవాదాలు మిత్రులు
Dhan'yavādālu mitrulu     Gràcies amics!