Theater in english

El passat dilluns els alumnes de P5 i Cicle Inicial van gaudir d’un espectacle teatral en llengua anglesa. La temàtica de les obres va ser prèviament treballada a les aules i els alumnes la coneixien molt bé. Els hi va agradar molt ja que els suports visuals i també els musicals van ser espectaculars. Per als alumnes de P5 van representar “Round and round the garden” i per als de Cicle Inicial “Pet portrait: pets at the vest“.

La posada en escena a càrrec de la companyia Out look!, ens va tornar a meravellar i ens va permetre cantar i jugar repassant el vocabulari i les expressions treballades. Va ser una experiència increïble. CONGRATULATIONS!