TARDA DE CARNAVAL! VISCA LA GRESCA!

Aquesta tarda, com a cloenda del Carnaval, els nens i les nenes del Reixac han complert la darrera ordre del “Rei dels Pocasoltes”:  venir disfressats i disfressades! Les mestres, els monitors/es de menjador i les mares i pares que ja preparaven la xocolatada, no han estat menys i també ens han acompanyat. A la pista hem trobat de tot, sols, llunes, cavallets de mar, àligues, princeses, guerrers, super herois, astronautes, esquelets, flors, gondolers, monstres, unicorns, turistes… una diversitat impressionant que no ha deixat de sorprendre’ns.

Amb la direcció de la nostra engrescadora Alba, tots els cicles han ballat de valent i, finalment, plegats hem compartit un ball final. Us deixem una mostra de les millors fotografies i també d’alguns dels moments dels balls. Durant la propera setmana anirem ampliant el recull de cada aula. Aquí, però, us deixem un tastet.

GAUDIU MOLT DEL CARNAVAL I DE LA GRESCA!

Enllaç a FOTOS

Enllaç a VIDEOS

8 comentaris

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>