TALLERS D’INSTRUMENTS DE LA SETMANA CULTURAL

La setmana cultural va estar farcida d’activitats i propostes molt diverses. Una de les activitats més plàstiques que vam viure va ser a través de l’elaboració d’instruments musicals, amb elements reciclats. Instruments de percussió i també de corda que ens van permetre treure la nostra part més creativa.

Els alumnes d’infantil van crear unes maraques amb ampolles i llegums, els alumnes d’inicial va elaborar unes panderetes a base de plats i picarols, els del cicle mitjà van construir uns pals de pluja dels que ja us hem fet arribar un petit concert, a través de l’Instagram. I, finalment, els alumnes de superior, van construir unes guitarres amb capses de cartró i cordes. És veritat que el so d’algun d’aquest instruments discrepa una mica amb l’habitual però, tot i així, l’estima envers a la música es fa evident a cada nota.

Gràcies a tots i a totes per la vostra col.laboració!