TALLER DE RÀDIO A 5è.

El dijous 18 de maig, els nens i nenes de 5è van participar en una activitat ben interessant i divertida, un taller de ràdio, ofert per l’Ajuntament i impartit per Montcada Comunicació.

L’objectiu era introduir l’alumnat en el mitjà radiofònic. Ensenyar els alumnes a elaborar i produir un programa de ràdio amb continguts i guió radiofònic. A més, darrera hi ha una feina important de preparació del programa on es treballen qüestions com la redacció, el fet de parlar en públic i la modulació de la veu.

Els nostres petits periodistes han gaudit de valent! I penseu que ells han decidit fins el més petit detall (música, eslògans, publicitat, continguts…).

GRUP: CINQUENA RÀDIO.

GRUP: ELS BANANEROS.

GRUP: ELS PELONS.

GRUP: ELS REIXAC.

GRUP: LES ESTRELLES DEL REIXAC.

GRUP: LES OREO.

GRUP: SO DE COTXE.

GRUP: ULTRARÀDIO.

Escolteu les maquetes , mireu els vídeos i jutgeu vosaltres mateixos. També us compartim algunes imatges de l’activitat publicades a La Veu.

Gràcies de nou per una activitat tan engrescadora!