STORYTELLING A 1R I P5

Ahir al matí la companyia anglesa Look Out! ens va visitar per a oferir a les classes de 1r i P-5 una sessió de conta contes o Storytelling en llengua anglesa.

Bella, magnífica actriu i comunicadora, ha captat la total atenció d’alumnes i mestres i ens ha fet cantar i emocionar-nos amb dues històries divertides i aventureres: “We are going to a Bear Hunt” a les classes de P-5 i “Monkey puzzle” a les de 1r.

Són llibres que, com és el cas de la història de la cacera familiar del gran brown bear (el gran ós marró), porten generacions formant part de l’imaginari de milers de nens i nenes del Regne Unit. O com els  meravellosos contes de la Julia Donalson i l’Axel Sheffler, que han traspassat la frontera del llibre al cinema (El Grúfalo).

De ben segur que després de escoltar-te a tu ens han vingut unes ganes terribles de llegir nosaltres mateixos aquests llibres, i molts més! I fins i tot en anglès!

THANK YOU BELLA!!

Com ens agrada escoltar històries! Clica la foto per veure les imatges.