Sortida P4 a Can Bordoi.

Doncs si! vam anar d’excursió a Can Bordoi, a Sant Antoni de Vilamajor, on hi tenien un hort xulíssim en el que vam poder plantar  un enciam que ens vam endur dins d’un petit test decorat.

Allà ens van ensenyar quin era el nom de les eines que ens havíem trobat a la classe i per a què servien.

Aprofitant que érem a una granja vam visitar les vaques que tenien i ens van ensenyar com les munyien i d’on treien la llet.

Fins i tot vam poder donar-los-hi de menjar, va ser divertidíssim!!! No us podeu imaginar la gana que tenen les vaques!!

I, contra tot pronòstic, al final ens va fer bon temps. Portàvem unes setmanes de pluja que fins i tot ens va fer endarrerir l’excursió i hi vam anar un altre dia. Vam poder gaudir del sol corrent pel prat que tenia la masia. Podeu veure les fotografies clicant la vaca. Recordeu que heu d’entrar des del correu dels vostres fills i filles, amb el domini @escolareixac.

Per cert! Aquests dies ens va visitar el Manolete, l’esquelet de l’escola i ens va plantejar la pregunta de què passaria si ens empasséssim una llavor de síndria? (Podeu veure alguna fotografia tot clicant en Manolete)

Així que aprofiteu per investigar!!!