SORTIDA AL MONTSENY

Per fi ha arribat el dia !!!!!! Teníem moltes ganes de fer una sortida fora de l’escola i passar un dia amb els nostres amics. Ahir vam passar una jornada molt agradable a l’espai Montseny de Viladrau.

Vam fer una activitat anomenada “bany de bosc”, on vam poder visitar el bosc amb els cinc sentits: amb els ulls vam fer la paleta de colors del bosc,  amb el nas vam olorar plantes i flors, vam caminar amb els ulls  tapats per sentir els bosc d’una manera diferent i finalment vam escoltar els sons de la natura i tastar maduixes silvestres i aigua de la font.

Aquí teniu les fotografies de la nostra jornada:

P-5A                         P-5B