SEGELL DE BONES PRÀCTIQUES A LA BIBLIOTECA ESCOLAR

Ens fa molta il·lusió compartir-vos la distinció que des del “Programa de Biblioteques Escolars de Catalunya” (BESCAT) han fet de la nostra biblioteca escolar. És un reconeixement a les bones pràctiques, en aquest cas, per la proposta de DESCOBERTA DELS PERSONATGES LITERARIS que ja us presentàvem fa uns dies.

Aquest segell indica que la nostra pràctica compleix amb els objectius següents:

• Detectar bons models de funcionament de biblioteques de centres educatius de totes les etapes.
  • Afavorir l’intercanvi entre centres i la consolidació d’una xarxa de biblioteques escolars.
  • Establir lligams entre el programa “puntedu” i les biblioteques dels centres educatius.
  • Fer visible el paper de la biblioteca com a centre de recursos per a l’aprenentatge i l’ensenyament, com a eix del pla de lectura de centre i com a motor d’innovació en el centre educatiu.

Moltes gràcies per aquest reconeixement! Ens anima i motiva a continuar impulsant la nostra biblioteca escolar per fer-la, el veritable cor de l’escola.