“SCHOOL TO SCHOOL”: FENT JUNTS UN MÓN MILLOR

Ja fa sis cursos que l’escola participa al projecte “School to school” de la FVF (Fundació Vicente Ferrer). Cada any es tria un tema comú, i a part de vídeos, cartes, intercanvi de dibuixos i petites recerques, els alumnes de Cicle Superior el  treballen al llarg de l’any.

Aquest curs el tema ha estat “FEM UN MÓN MILLOR”. Els nostres nens i nenes, juntament amb els de l’escola V. Agraharam, a Anantapur, a la regió d’Andhra Pradesh, sudest de l’Índia, han indagat junts en alguns aspectes de les ODS (Objectius de Desenvolupament Sostenible). Concretament ells s’han centrat més en la equitat entre gèneres i nosaltres en la lluita contra el canvi climàtic.

El projecte habilita un espai virtual on anem penjant les cartes, els dibuixos, les presentacions, els vídeos… que anem fent.

Per a nosaltres continua sent una oportunitat extraordinària per a conéixer altres cultures, llengües, maneres de pensar o actuar, tant diferents i alhora tan properes,  en valors comuns pels que cal lluitar. I tot ho fem en anglès, dotant la llengua d’un vessant comunicatiu i establint també l’anglès com a llengua de recerca d’informació amb el català i el castellà.

Aquí teniu un tastet de la feina realitzada al llarg del curs.

CARTA I DIBUIXOS ESCOLA V. AGRAHARAM

VÍDEOS ESCOLA V. AGRAHARAM