SALA DE LECTURA TERRORÍFICA

Poc ens podíem imaginar ara ja fa unes setmanes que aquesta proposta ideada des la biblioteca de l’escola tingués una resposta tan i tan generosa. Han estat, finalment, 168 aportacions al concurs i volem agrair a tots i a cadascun dels participants la vostra dedicació i implicació. Hem tingut llimones, pomes, moniatos, taronges, advocats, albergínies, mandarines, magranes, castanyes, fulles i troncs, plàtans, pebrots, pinyes, maduixes, raïm, kiwis, galetes i centenars de carbasses de diferents mides i colors. Aportacions terrorífiques, divertides, tendres… Algunes molt elaborades, altres més espontànies. Creacions, en qualsevol cas, terriblement genials que ens han demostrat que l’enginy no té límits, si s’estimula i es provoca tan sols una mica. Una vegada més heu aconseguit sorprendre’ns i, fins i tot, emocionar-nos!

Hem volgut conservar totes les aportacions durant uns dies al centre, per tal que tots els grups de l’escola hi poguessin gaudir plàcidament d’una visita a l’exposició instal·lada a la biblioteca del centre. Totes elles, han originat un veritable mal de cap al jurat format, en aquest cas, pels alumnes delegats de l’escola. No obstant, i després de deliberar una bona estona, han considerat que les tres obres d’art (perquè així les considerem a totes) més destacades han estat:

RECONEIXEMENT AL MÉS TERRORÍFIC: “Ojo loco” de l’Íker Chillerón.

RECONEIXEMENT AL MÉS ORIGINAL: “Calavaranya” de l’Isaac Jiménez.

RECONEIXEMENT AL MÉS TERRIBEMENT TENDRE: “Baby Carbassa” de la Ilènia Molina.

Us agraïm enormement el vostre seguiment en propostes com aquesta. Heu passat una estona amb els vostres fills i filles; pensant, raonant, valorant, ideant, inventant i ajudant-los. Els haureu explicat històries conegudes per vosaltres que ara també són seves. Segurament, algun d’ells tindrà interès per conèixer millor als éssers que ens inspiren i si així, aconseguim que vagin als llibres, serà el veritable premi per a tots.

Us deixem les imatges perquè vosaltres també pugueu gaudir de l’espectacle i fins i tot, una visita virtual a l’exposició.

GRÀCIES A TOTS I A TOTES!