“ROMEO I JULIETA” AL LICEU

El dilluns dia 22, els alumnes de cicle superior van tenir l’oportunitat de conèixer una versió ben enginyosa del clàssic “Romeo i Julieta” de Shakespeare ni més ni menys que, al Liceu de Barcelona. En aquesta ocasió, els enamorats es passen l’obra buscant-se l’un a l’altre, en una mena de laberint màgic, mentre van trobant a personatges d’allò més divertits i singulars. I és que, i malgrat i que l’obra és un dels drames més èpics del teatre, sembla que tenim Romeo i Julieta, per estona… Els alumnes van venir especialment elegants, amb motiu de l’esdeveniment. Ho podeu comprovar clicant a la imatge.