REIXAC ràdio!

El passat dimarts dia 4 de desembre, els alumnes de 5è van portar a terme l’activitat de LA RÀDIO, oferta per l’Ajuntament a través de Montcada Comunicació. Guiats per la Sílvia Alquézar i amb el suport tècnic del Raúl, vàrem gravar 6 programes seguint el format clàssic d’un informatiu. Els locutors anaven desenvolupant les diferents seccions ideades i van fer delir a l’audiència. Si l’EGM (Estudi General de Mitjans) hagués estat operatiu en el moment de les gravacions, segur que hauríem batut rècord d’oients.

Informatius que recullen; notícies d’actualitat, esdeveniments destacats, l’activitat de l’agenda cultural, notícies esportives, també alguns consells i anuncis publicitaris i, fins i tot, alguna recomanació musical. Una activitat que, a més a més d’engrescar-los moltíssim, els ha permès valorar què hi ha darrera dels mitjans de comunicació. Si encara no els heu sentit, podeu fer-ho prement a sobre dels links.

INFANTS MIR

RÀDIO ANIMACIÓ

GOODOFREDO

EL REIXAC EN ACCIÓ

RÀDIOMIX

MONTPROGRAMA

1. Gemma

Alumnes de 5è, ho heu fet molt bé!! Felicitats a tots/es!! Potser quan sigueu adults voleu treballar dins del món de la ràdio 😉
    Gràcies també a la Sílvia i al Raúl per la seva ajuda!
    Una experiència molt enriquidora!!