REGALEM VERSOS

Ja fa uns anys que l’escola participa en l’activitat “En Veu Alta” oferida per la Institució de les Lletres Catalanes. Aquesta activitat permet apropar l’alumnat al fet literari, millorar la comprensió lectora com a eina fonamental per accedir al coneixement, estimular i potenciar l’habilitat lectora i el coneixement de la llengua.

Aquest any, els nens i les nenes de 4t, hem tingut la gran sort de comptar amb la presència de la Gemma Reguant, reconeguda en el món del teatre tant en el camp de la docència com de la interpretació i direcció. Durant la sessió, ens va ensenyar exercicis per escalfar la veu i com transmetre sentiments i emocions a través dels poemes. Vam regalar-nos paraules i versos els uns als altres i vam gaudir molt durant l’estona que vam compartir amb ella. Va ser tota una experiència.

Moltes gràcies, Gemma, per aquest regal i fins aviat.