READING IN ENGLISH

Des de fa ja molts anys, anglès participa activament en el Pla Lector de l’escola. Les històries ja tenen un lloc destacat des de I4 i van consolidant protagonisme fins que a 3r ja comencen a llegir llibres en llengua anglesa. A CS es realitzen tres lectures col·lectives a l’any, i a més, els nois i noies poden agafar llibres de l’aula d’anglès en prèstec.

Per a ajudar-nos a perdre la por a llegir en anglès, cada any la editorial Richmond ens ofereix unes animacions lectores, prèvies a la pròpia lectura del llibre, que són molt motivadores i divertides, amb nadius i participació activa dels alumnes.

Al llarg d’aquests dies, els alumnes de 3r a 6è han gaudit doncs de tastets dels llibres que enguany llegirem : “Teamwork” (3è), “Pedro’s project” (4t), “Mystery island” (5è) i “Footprints in the forest” (6è).
Les animacions han  anat a càrrec de la Julia, professora de teatre i contacontes nadiva  que col·labora amb l’editorial Richmond. I ha estat de gran ajuda per endinsar-nos més tard a les lectures. Les històries són realment motivadores i estem gaudint mentre les llegim a classe.

Hem pogut participar, jugar, pensar, actuar i passar una bona estona tot aprenent anglès!

Thanks a lot! We all love reading!

Cliqueu la imatge per a accedir a les fotos de les activitats.