Quina bona olor!

Heu notat que últimament l’escola fa molt bona olor? Una oloreta que anuncia que la primavera ja és aquí. Les classes dels Sols i les Llunes hem engegat un projecte: “Les plantes aromàtiques”. Tot fa olor a espígol, farigola, romaní i menta.

Amb aquest projecte treballem de manera global i significativa.

I això, què vol dir?

Doncs que tractem diferents continguts i, d’una manera que per als infants pren sentit, ja que són ells els protagonistes en les diferents propostes.

I com ho hem fet?

Hem après les qualitats i les utilitats de les diferents plantes aromàtiques. Sabem com són, com tenen les fulles i el color de les seves flors. Fins i tot, les hem trasplantat de test, unes torretes moníssimes que hem decorat nosaltres mateixos.

Hem treballat la lectoescriptura confegint els noms de les plantes. Les matemàtiques comptant el nombre de lletres que conté cadascun dels seus noms i hem après ha tenir-ne cura, ja que el nostre entorn és molt important i hem de saber cuidar i mimar la natura. Tot això ho hem fet en equip, col·laborant entre nosaltres i aprenen a compartir eines i espais. Ho podeu veure en el recull de fotografies que us adjuntem al final de l’escrit.

Ens queda encara molt per aprendre i treballar, però ens fa molta il·lusió poder compartir-ho amb vosaltres, per aquest motiu ja podeu gaudir amb nosaltres de totes aquestes plantes aromàtiques a la part exterior de l’escola.

Ajudeu-nos a tenir-ne cura, cuideu-les i respecteu-les.

Moltes gràcies.

Sols i Llunes.