PROVES CANGUR, ELS NOSTRES GUARDONATS.

Com ja sabeu, la nostra escola participa des de fa anys en el joc-concurs de les Proves Cangur. Les proves s’elaboren cada curs per un comité internacional, Le Kangourou sans frontières que es reuneixen per a pensar i ponderar els exercicis dels diferents nivells.

Aquesta associació té com a finalitat la promoció de la cultura matemàtica bàsica; l’objectiu d’aquesta prova, que se celebra anualment el mes de març en tots els països participants, és motivar i estimular els alumnes.

Aquí teniu les dades completes dels participants d’aquesta 28ena edició, que es va dur a terme simultàniament a tots els centres participants el passat 17 de març:

Ara que ja fa unes setmanes que es van publicar els resultats oficials, volem fer un petit homenatge als nostres nens i nenes que han treballat molt durants els mesos previs a la prova. Tothom ha obtingut un diploma, però els que tenen una puntuació més alta segons les correcions de l’organització, aconsegueixen també una Menció Honorífica.

Aquest curs, tenim un alumne, el Iago Barrio, entre els 15 primers dels 12.501 de 5è que han participat. El passat 23 de maig va haver-hi una cerimònia al Palau de Congressos de l’espai firal de Montjuic, a Barcelona. Allà, a partir de les 17.30 els familiars i representats escolars van acompanyar els nens i nenes guardonats. Va ser una cerimònia emotiva i amena, presentada pel propi Conseller d’Educació  i amb ponències molt interessants!

A més, enguany en tenim 8 alumnes més de CS que han estat dintre d’aquest difícil 1% que obté menció: la Maria Corbacho, la Nahia García, l’ Aleix Jiménez, l’ Aleix Mora, la Thais Ponce, la Natalia Serrano, el Jan Tomàs i el Joel Vizcaya.

Per la nostra part, també hem guardonat a l’Alícia Castilla, la Paula Granados i la Julia Macho, que han obtingut les millors puntuacions de les seves respectives classes.

Nosaltres  estem emocionats i orgullosos de la feina que han fet tots i totes! Felicitats doncs de nou, i gràcies també als vostres tutors i tutores per la dedicació i entusiasme. I és que el nostre premi com a mestres i escola és haver aconseguit que gaudiu i apreneu fent matemàtiques!

Cliqueu la  imatge per a veure instants de les dues cerimònies d’entrega de premis.