PROVA CANGUR 2021

Els i les alumnes de Cicle Superior van participar el passat 18 de març en el prestigiós concurs matemàtic “Proves Cangur“. Enguany, segons informa l’organització, han participat més de 90.000 estudiants.

L’alumnat de Cicle Superior ha treballat intensament, al llarg del primer i segon trimestre, bateries de problemes de les Proves Cangur, fins a la culminació de la tasca amb la participació en el concurs.

L’organització dóna una menció honorífica a l’1% dels participants que han obtingut les millors puntuacions i una distinció al 6% d’alumnat amb millor puntuació.

Tenim l’honor d’anunciar que 5 alumnes del Reixac han estat classificats en aquest 6%:

Millors puntuacions (6%) de 5è de Primària: 12.304 alumnes participants

-Marc C.S.,  posició 328

-Érik C.T., en la posició 328

Millors puntuacions (6%) de 6è de Primària: 12.344 alumnes participants

-Aleix S.G.,  posició 165

-Núria C.A., posició 562

-Arnau C.M., posició 574

GUANYADORS/ES INTERNS DE L’ESCOLA REIXAC

A l’Escola Reixac ens agrada atorgar uns premis interns als  dos millors classificats/des de cada nivell. Aprofitant la Setmana Cultural i l’entrega de diplomes dels Jocs Florals i del Concurs de Fotografia, es va fer entrega dels diplomes de les Proves Cangur i dels obsequis a les millors puntuacions.

I… aquí teniu els i les millors classificades d’enguany!

I una petita mostra d’alguns dels problemes als que s’han enfrontat!