PRIMER ANY DEL PROGRAMA CROMA

Aquest curs, uns quants alumnes de 6è han participat per primer cop al Programa  Croma, dos cops per setmana en horari extraescolar, juntament amb altres vint escoles públiques de Cerdanyola del Vallès, Montcada i Reixac, Rubí, Sabadell i Terrassa

Amb el CROMA 2.0 (Fundació Autònoma Solidària), alumnes voluntaris de la UAB  els han ajudat  a mantenir l’interès per la investigació i l’aprenentatge, a partir de tallers que els han apropat a la possibilitat de convertir-se en els responsables de les seves descobertes i així, propiciar que s’incrementi el seu interès per aquells coneixements que els ofereix l’àmbit escolar.

En  el nostre cas hem comptat amb l’Assa Kamara, que a part de dinàmiques de grup, els ha fet de mentora en dos projectes ben curiosos: “Plantes mutants” i “El robot  de les emocions“, així com d’un vídeo en 360º.

El segon projecte va ser presentat, amb una molt bona actuació dels nostres alumnes, el  mes passat a la UAB, davant d’un auditori de més de tres-centes persones. Va ser una jornada lúdica i emocionant, on van poder visitar els laboratoris de neurologia, enraonar amb investigadores sobre l’Alzheimer i participar a una particular gimcana.

Gràcies Assa per la teva feina!

Aquí teniu un petit reportatge de la diada i un exemple dels seus treballs. Cliqueu a les imatges.