PREPAREM L’ENTRADA AL COLE

Ara que ja ha finalitzat el període de matriculació per al curs 20-21, volem donar una benvinguda molt especial a les noves famílies de P3 de l’escola. Habitualment, a aquestes alçades ja hem pogut fer la trobada inicial per presentar-nos i donar-vos a conèixer més de prop la que serà l’escola del vostres fills i filles durant els 9 propers anys. En aquesta ocasió, l’excepcionalitat que estem vivint arran de la pandèmia sanitària també ha afectat a aquesta dolça tradició i hem d’hagut d’ajornar-la fins al setembre. No obstant, i com ja us hem avançat per correu, us facilitem un document de benvinguda a on us detallem algunes indicacions per al correcte funcionament, així com el material que serà necessari. Us preguem mireu de compartir aquests preparatius amb la il.lusió que aquest esdeveniment suposa i que feu partícips als futurs alumnes. Al setembre us rebrem amb totes les garanties i no deixem de treballar per fer-ho possible. Bon estiu!