POSTALS DE NADAL 2022

Com ja és tradició per aquestes dates, l’escola continua apostant perquè siguin els nostres alumnes els encarregats de dissenyar la imatge que ens permetrà felicitar el Nadal a totes les famílies de l’escola. És un concurs obert a tots els alumnes de la primària i aquest any han participat gairebé 300 infants. D’entre totes les postals ideades, l’equip docent en fa un preselecció a on triem tres postals per nivell. Amb les 18 resultants, són els alumnes delegats i delegades els encarregats de fer la deliberació definitiva. Seleccionen dues imatges, una dels grups més petits, de 1r a 3r i l’altra dels més grans, de 4t a 6è. Us facilitem a l’enllaç les 18 imatges finalistes i us compartim el nom de les seleccionades en darrer terme.

Us compartim algunes imatges del moment de la difícil deliberació, durant la segona trobada de delegats i delegades del curs.

Agraïm moltíssim a tot l’alumnat la seva participació en aquesta proposta. Any rere any ens sorprenen amb les seves creacions, ajustades sempre a la proposta. Aquest any, ja sabeu “Per Nadal tu ets el millor regal”. FELICITATS a tots els finalistes i molt especialment, a l’Enzo Grajales i a la Judith Ramiro!