PORTES OBERTES 2023

Ahir a la tarda vàrem poder obrir el centre per mostrar a les famílies interessades el que fem a l’escola, sense les restriccions que darrerament han anat condicionat aquests actes. Amb la companyia i la col·laboració d’un elevat nombre de components de l’equip docent, amb el suport de l’AMPA i també del servei de menjador, vam oferir un petit tastet de tot el que vivim diàriament al centre. Els espais, les instal·lacions, els equipaments, evidències del treball elaborat per l’alumnat…Tot plegat, amb la inestimable presència d’una petita representació dels alumnes de cicle superior que són els testimonis més honestos i evidents de tot el que mostrem.

Molt aviat, els vostres fills i filles iniciaran la seva vida a l’apassionant món escolar i esperem que ja sigui al Reixac, o a un altre centre, la vostra experiència sigui el més gratificant i satisfactòria possible. Acompanyar-los en aquest procés de creixement és una tasca apassionant i fer-ho plegats, és una gran garantir d’èxit.

Gràcies famílies, per assistir i mostrar tant d’interès i gràcies a tots els qui heu col·laborat en l’organització d’aquesta jornada! Si cliqueu a la imatge podreu veure algunes fotografies de la tarda.