OUR TREES.

Sabíeu que al pati de l’escola hi ha més de 30 arbres de 19 espècies diferents?

Doncs sí, i alguns d’aquest exemplars són joves,com les moreres de parvulari o les pereres de Callery del costat de la biblioteca, ja que han estat substituïts quan s’han fet massa grans, han patit les conseqüències d’alguna tempesta o bé han agafat alguna malaltia. Però d’altres, com el roure, l’olivera, el cirerer d’arboç del pati de menjador o les altes catalpes del costat del pavelló, són exemplars magnífics.

Els alumnes de 6è, a l’assignatura de Project, que és com anomenem la sessió setmanal que dediquem a medi en llengua anglesa, estan aprenent a catalogar-los mitjançant informació encriptada a Q-Rs. Un cop fet aquest primer treball de catalogació i reconeixement, cada grup ha triat un arbre, al que “apadrinarà” i farà el seguiment al llarg de les estacions d’aquest curs escolar, començant per la tardor:

Canvien? Com ho fan? Perden les fulles? Tenen flors? I fruits?

El resultat de les seves investigacions, dibuixos, fotos, etc. esperem recollir-lo al final de curs, quan ells mateixos encriptin la seva valuosa recerca a un Q-R definitiu que ens aporti informació permanent sobre aquests arbres.

Mentrestant estem redescobrint els nostres arbres i aprenent a estimar-los una mica més. I és que, què seria del nostre pati sense ells?

1. admin

Moltes felicitats per aquesta proposta, Isabel!
    Què a prop i malauradament, que desconeguda és la nostra natura. Gràcies per aproximar-nos una mica més als nostres arbres. Molts ànims als exploradors. Estem expectants per conèixer els seus descobriments.