OBRIM ELS REGALS DE REIS!!!

Iniciem el segon trimestre! I de quina manera! Obrint els regals que ens han deixat  els reis!

Hem de dir que no ens han portat tot el que havíem demanat a les nostres cartes, però ja estàvem avisats de que calia repartir entre tots els nens i nenes de les altres escoles, així que estem la mar de contents i contentes, perquè han estat molt generosos!

I com segur que voleu veure què ens han portat, aquí teniu les fotos.

Els nens i nenes de P3 (cliqueu aquí) , a més a més, hem aprofitat per fer cagar el Tió, que ens ha esperat perquè estàvem confinats, així que tot un detall senyor Tió, haver-nos esperat un cop passat les festes 😉

I aquí teniu les fotos dels nens i nenes de P4 (cliqueu aquí) i també les dels més grans, els nens i nenes de P5 (cliqueu aquí).

Esperem que amb vosaltres també hagin estat generosos!

En realitat, el que hem demanat amb més força, i tenim ganes de que arribi ja, és que marxi el coronavirus i puguem tornar a veure’ns els somriures!

1. Heidi

OH, QUÈ BÉ! ELS REIS S’HAN PORTAT MOLT BÉ, OI?
    UN AGRAÏMENT MOLT GRAN AL TIÓ, QUE HA ESPERAT TOTES LES VACANCES A L’ESCOLA ALS NENS I NENES DE P3!