NOUS TEMPS, NOVA IMATGE

Ens complau compartir amb tots vosaltres el nou logo del centre. Durant 40 anys, la caseta acompanyada per l’arbre ha estat la imatge que ha fet visible la nostra escola. El Reixac però, ja ha complert 4 dècades i de la mateixa manera que les nostres instal.lacions han anat canviant, també ho ha fet la vida a les nostres aules.

Aprofitant una pintura que va dedicar al centre l’il.lustre pintor autòcton, en Joan Capella, la Heidi Gabarrón, directora de l’escola des de ja fa més de 10 anys, ha ideat i dissenyat la nova imatge. Tenim una ubicació privilegiada, situats al centre del municipi i la proximitat del campanar de l’església de Santa Engràcia de Montcada, també forma part del nostre perfil. Una insígnia més moderna i acorde amb els temps actuals. Gràcies per orientar les nostres passes i, fins i tot, per plasmar-ho gràficament, Heidi!.