NOUS MEMBRES AL CICLE SUPERIOR!

Un any més, donem una benvinguda ben afectuosa als alumnes de cinquè que s’incorporen al cicle superior. Després de quatre cursos per la primària i altres tres a infantil, ara ja formen part dels més grans de l’escola. Us desitgem a tots i a totes i curs ben especial i us animem a celebrar amb nosaltres que el Reixac està d’aniversari. Per molts anys!

1. Sònia Cortiella

Quina patxoca que feu tots i totes! Espero i desitjo que tingueu molta sort al llarg del nou cicle que ara comenceu i, ja sabeu que, em teniu per al que necessiteu!