NOU CONCURS FOTOGRÀFIC: “QUE SONI LA MÚSICA”

Amb motiu de la Setmana Cultural que celebrarem dels dies 9 al 13 de maig, us convidem a participar en un nou concurs fotogràfic. A continuació us detallem les bases i us enllacem alguns exemples que, de ben segur, us serviran d’inspiració per tornar a meravellar-nos,. Per veure’ls heu picar a sobre de l’àlbum inferior. Esperem les vostres participacions amb molta il.lusió!

– Heu d’enviar una fotografia en format jpg o png al correu: fotos@escolareixac.cat

– Ha de versionar la tapa d’un disc conegut (us posem algunes mostres, a tall d’exemple).

– Cal posar un nom artístic a la vostra creació, de manera que permeti reconèixer en quin original està inspirat.

– A l’email, heu de fer constar el nom i cognoms de l’alumne participant i el grup al qual pertany.

– Hi haurà cinc categories diferents, i s’atorgarà un premi per a cadascuna: infantil, inicial, mitjà, superior i mestres.

– El termini finalitzarà el dijous dia 12 de maig. Les imatges rebudes amb posterioritat a aquesta data o que no compleixin algun dels requisits, no formaran part del concurs.

– El divendres dia 13 farem públic el veredicte amb tots els guanyadors/es.