NOU CONCURS BIBLIOTECA: AVETS LITERARIS

Després de l’èxit de participació al concurs “Sala terrorífica”,  des de la Comissió de la Biblioteca Escolar, us convidem a pensar en una nova proposta.

Segurament a casa teniu revistes, catàlegs o llibres antics que ja no feu servir. Us encoratgem que els hi doneu una nova oportunitat i a convertir-los en avets nadalencs, en una tasca de reciclatge creatiu.

D’una banda, us convidem a revisar les vostres biblioteques personals per tal de retirar aquells títols que s’hagin pogut quedar obsolets o estiguin malmesos, i de l’altra, a compartir una estona familiar en la creació d’un article decoratiu. Amb totes les vostres aportacions, crearem la fira nadalenca d’avets literaris.

Les bases de participació són les següents:

• Crear un avet nadalenc a partir de paper, revistes, catàlegs, o llibres obsolets o malmesos. El podeu decorar amb qualsevol tècnica i material. La base, però, ha de ser “literària” i a base d’elements reciclats.
  • Portar-lo a l’escola a primera hora del matí, el dimecres dia 15 de desembre. Cada alumne a la seva aula, ja que amb ajuda dels delegats/des de primària els passarem a recollir.
  • Haureu d’incloure un paper amb les següents dades:
    • Nom de l’avet literari:
    • Nom i cognoms del/s participant/s:
    • Curs:
  • Hi haurà tres reconeixements: al més original i creatiu, al més estrafolari i al més senzill i elegant.
  • Podeu presentar-vos en grup, i per descomptar, demanar ajuda a casa!.

El veredicte és coneixerà durant la darrera jornada escolar del trimestre, el dimecres dia 22 de desembre, aprofitant els actes nadalencs. El jurat estarà format pels delegats i delegades de primària.

Les creacions estaran exposades a la biblioteca fins passat el Nadal. Després de les vacances, els mateixos alumnes les podran retirar i emportar-se-les a casa. Les obres, fotografiades, s’exposaran al web de l’escola.

Us facilitem algunes idees i, fins i tot, algun vídeo tutorial però us animem a que, una vegada més, deixeu volar la vostra imaginació i ens sorpreneu com feu habitualment.

Moltes gràcies, gaudiu amb les creacions i aprofiteu per esporgar la vostra biblioteca.