MUSEU DE LES MATEMÀTIQUES

El divendres 10 de desembre, els nens i nenes de 2n, van apropar-se una mica més a les matemàtiques gràcies al MMACA, el Museu de les Matemàtiques de Catalunya.

A través d’experiències interactives i manipulatives, els infants van jugar i gaudir de les activitats que van portar a l’escola. A part de passar-s’ho molt bé, van poder treballar l’aprenentatge competencial i la resolució de problemes així com reptes adaptats al seu nivell i edat.

Si doneu un cop d’ull a la seva web, podreu veure que a part de les activitats que fan a les escoles, el MMACA té una exposició permanent al Palau Mercader de Cornellà de Llobregat, plena d’experiències molt recomanables.

Si feu click aqui, podreu veure alguns dels moments que varen viure.