MOU LA TERRA

Sabíeu que a dins del mar també es produeixen volcans tot i que sovint, ens passen desapercebuts. I que l’estat de la Lluna influencia en la possible reactivació de volcans que estan vius… I moltes altres curiositat com ara, que l’alçada del tsunami més alt mai registrat ha estat de 524mts, i que el terratrèmol més fort va arribar a mesurar 9.6 a l’escala de Richter… Aquestes i moltes altres qüestions han estat investigant els alumnes de 3rB al llarg del trimestre.

La coincidència de la erupció del volcà a La Palma, amb les seves inquietuds, van decantar el seu motiu d’estudi i d’investigació i ha estat d’allò més emocionant i profitós. Fins i tot, han reproduït moviments sísmics que, com ja sabeu, sovint anuncien l’arribada de lava a l’exterior de la terra. També han creat un volcà i l’han fet entrar en erupció. Amb els tsunamis, han pogut reproduir quines són les seves conseqüències per a la zona immediata a la costa… i moltes altres qüestions.

De ben segur que aquest contacte més personal amb La Terra, els farà estimar-la, valorar-la i respectar-la encara més. Si voleu veure el recull gràfic de tot aquest treball, premeu a sobre de la imatge. MOLT BONA FEINA!

Article redactat amb ajuda i col·laboració del alumnes delegats i delegades de 3rB i també amb el suplent.

1. Nancy

Ha estat un tema molt interessat. Hem après moltes coses: com és la Terra per dins, com es forma un tsunami, què passa en les erupcions volcàniques i amb els terratrèmols. Hem buscat informació, hem reproduït algunes coses en plàstica i el més important: Ho hem passat molt bé al temps que adquiríem nous coneixements. No us podeu imaginar el que saben ara aquests nens i nenes de tercer B. Molt contenta amb tot el que hem aconseguit.