MOSAIC COMMEMORATIU DEL 40è ANIVERSARI DE L’ESCOLA

Dins les activitats de la Setmana Cultural es vam endinsar en la feixuga feina de crear un mosaic commemoratiu d’aquesta efemèride, fet per tots i totes les alumnes i mestres de l’escola. Les mestres de Cicle Inicial, que han estat les encarregades d’organitzar aquesta  festa, van mostrar el seu enginy dissenyant el mosaic i organitzant als 482 alumnes i 32 mestres per tal de construir-lo.

El mosaic es va fer el passat dia 12 d’abril.  Cliqueu a la fotografia si voleu veure “AIXÍ ES VA FER“. Podeu veure totes les fotos clicant al collage.