MEMÒRIA HISTÒRICA: en Joan Capella

Els nois i noies de 5è B, en el marc del projecte de recuperació de la memòria històrica que estem portant a terme les escoles del Municipi, estem treballant en Joan Capella. Dimecres 27 de març hem tingut el plaer de comptar amb la visita de la Montse Trias, ex-mestra de l’escola i gran amiga del pintor, que molt amablement ens ha contestat a totes les preguntes que havíem preparat. Gràcies a ella, ara en sabem molt més d’aquest gran pintor montcadenc i que ens va deixar aquest llegat a l’escola!

Podeu veure les fotos clicant aquí.

1. Vanesa Prados

Moltes gràcies, Montse! Quin luxe poder gaudir de testimonis tan propers com el teu. De ben segur que ara, en Capella és una mica més aprop dels infants de l’escola.