LLUMS, CÀMERA I ACCIÓ!

Tot i que ja han passat unes setmanes d’ençà la celebració de la Setmana Cultural, no volem deixar acabar el curs sense compartir-vos algunes de les genials creacions dels nostres alumnes. Durant uns dels tallers, els alumnes de primària van fer de guionistes i directors, creant stopmotions i doblant escenes de dibuixos ben coneguts. Veureu que la imaginació dels infants no té límit i, podreu trobar des d’un jardí en plena germinació primaveral, a un intrèpid genet que fuig a corre cuita amb el seu cavall, o una princesa valenta que deixa tancat a un cavaller… Amb el doblatge, els alumnes han posat veu al Woody de Toy Story, o a la Peppa Pig. Premeu a la imatge i podreu veure els 13 vídeos seleccionats. Moltes felicitats als creadors/es!