L’ECOTRUCK AL REIXAC

Durant la setmana cultural vàrem tenir el privilegi de tenir instal·lat al pati del centre l’EcoTruck. Com ja sabeu, es tractava d’una caravana d’estiueig que l’Ajuntament ha reconvertit en un espai de divulgació mediambiental mòbil. Amb dues propostes que d’una banda, ens han permès conèixer tot el material natural protegit que alberga (esquelets de diferents animals, insectes dissecats, minerals diversos…) i, de l’altra, amb un mercat verd que pretén promoure l’economia circular, fent prevaldre allò de las tres R: Reduir, reutilitzar i reciclar. Per als més petits, els van ajudar a diferenciar els aliments saludables d’altres que, malgrat i ser deliciós i llaminers, no ho són tant.

Una activitat que ens ha permès acompanyar a tot l’alumnat de l’escola en aquest viatge cap a la conscienciació i el compromís amb la sostenibilitat del planeta i també amb els hàbits saludables. Estem convençuts que a aquesta caravana encara li queden molts quilòmetres per fer i molts viatges per acompanyar…