LA VEU DEL CONSELL D’INFANTS A LA NOSTRA ESCOLA

Sembla que la pandèmia de la COVID-19 comença a donar-nos una petita treva i òrgans de participació ciutadana, com el Consell d’Infants de Montcada i Reixac, reactiven les seves activitats presencials, perquè els alumnes de les escoles de la nostra ciutat, puguin ser consultats i escoltats, en relació amb els afers que els hi afecten com a ciutadans, i participar-hi en les decisions que es prenen.

El curs passat va ser una mica estrany. Es va realitzar gairebé tot de manera telemàtica, i això va ocasionar que el desenvolupament de les sessions fos una mica diferent. Tot i així es va fer molta feina, i  la nova composició del Consell seguirà treballant sobre una proposta d’accions i tasques, amb la idea de reflexionar i actuar sobre els diferents tipus de violències al nostre entorn.

Aquest any, els alumnes de cinquè de la nostra escola han pogut gaudir de la visita d’una persona dinamitzadora que, mitjançant una sèrie d’activitats, (enfocades principalment a votar les millors propostes, sense saber el nom dels candidats)  els ha ajudat a decidir, d’una manera democràtica i reflexiva, els companys representants, per als següents dos anys.

En aquest sentit, han estat triats com a representants de 5èA: L’Alícia Castilla (suplent l’Amelia Martínez) , de 5èB: La Núria Álvarez ( Suplent en Wisam El Abboudi) i de 5èC: En Josep Dos Anjos (suplent l’Astrid Morillas).

Enllaç a la resta de fotos de les eleccions per al Consell d’infants.

Us donem les gràcies a totes i a tots, per la vostra madura i democràtica participació.