LA TARDOR JA ÉS AQUÍ!

Malgrat i que aquesta festivitat haurà de ser portes endins, us volem compartir l’escenari que els alumnes de l’escola estan preparant durant aquests dies. La tardor ja és aquí i els colors estiuencs han deixat pas als ocres, ataronjats, groguencs i marronosos. El vestíbul de l’escola és un bosc ple de fulles personalitzades i els passadissos estan coberts per uns llençols plàstics meravellosos: castanyes, bodegons, bolets, fulles i més fulles. Tot, amb una tonalitat que ens convida a viure aquesta festivitat amb molta energia i il.lusió. Al llarg de la setmana us compartirem algunes de les activitats de les que estem gaudint.