LA RATOLINADA

Aquests dies la biblioteca de l’escola ha viscut un veritable rebombori. Com ja ens havien avançat; els ratolins, que ja sabeu, són els seus guardians, es van escapar dels llibres a on viuen i van voltar per les classes del cicle inicial. Els alumnes, molt compromesos i entregats, ens han ajudat a tornar a cada protagonista a la seva llar. Ara, que ja tots han tornat a casa, és el moment de començar a descobrir quines històries hi amagen al darrera.

Desitgem que aquest primer vincle, gairebé afectiu amb l’espai, esdevingui el motor de futurs grans lectors.