LA HISTÒRIA I EL PAS DEL TEMPS

“Conèixer el passat per entendre el present i millorar el futur”. Segurament, això és el que va fer decantar als alumnes de 3rA el motiu d’estudi que ha guiat la seva feina durant aquest trimestre. Saber com hem dividit les diferents etapes històriques i els motius que han determinat l’inici i l’acabament de cadascuna d’elles. A més a més de parar atenció a altres personatges que han esdevinguts històrics per a la història de la humanitat, com ara Galileu Galilei, o Alexandre Gustave Eiffel.

Us compartim imatges amb algunes de les seves produccions i també d’estones de treball a l’aula.

Article redactat amb ajuda i col·laboració de les alumnes delegades de 3rA.