JOCS FLORALS 2022

Són les moltes les línies que s’han dedicat al llarg de la història a parlar dels beneficis de la música i és que, és un llenguatge universal i, d’alguna manera, ens permet a tothom connectar plegats malgrat i les distàncies i les possibles diferències. Aquest curs, i després d’uns anys significativament condicionats per la pandèmia, hem volgut apostar per aquest element com a eix vertebrador de les nostres festivitats. Aquesta “excusa” ha permès que els alumnes de tota la primària, ideessin textos al seu voltant. Els alumnes del cicle inicial han optat per fer “petites narracions”, els de cicle mitjà ens han fet delir amb poemes i el més grans, els de cicle superior, ens han regalat composicions d’estil més aviat “urbà”, amb raps i lletres protesta.

El jurat ha tingut un tasca ben àrdua per tal de seleccionar les creacions més destacades. L’enginy infantil és il.limitat, quan s’estimula una mica i cada concurs o repte que proposem a l’escola ens ho fa més evident.

Acabem amb dels versos d’un dels poemes guanyadors, en aquest cas, titulat AQUEST RAP, amb el pseudònim Heseba: “La música no la pots explicar ni amb 1.000 paraules. És un sentiment que vola com un ocell…”.

FELICITATS A TOTS I A TOTES!