JOCS COMPARTITS A LA LLACUNA

El passat 11 d’octubre, a mig matí, els alumnes de 5è i 6è de l’escola vam anar al Parc de la LLacuna a acabar de passar el dia, dinar, establir lligams i jugar tots junts.

I és que aquest era l’objectiu: alumnes i mestres de Cicle Superior compartint un dia de jocs, riures i bon temps. De pas, vam redescobrir el Parc de la Llacuna que, com veureu a les fotos, ofereix tot un ventall de possibiltats: jocs de parc, màquines d’exercicis, molt d’espai per a còrrer, amagar-se, fer cabanes, inventar-nos jocs o xerrar i passejar tranquil·lament envoltats d’arbres, que poc a poc i malgrat la sequera i la calor, es van apropant a la tardor.

Un dia perfecte! Cliqueu la imatge per a veure’n la resta.