JA TENIM DELEGATS I DELEGADES!

Després d’inaugurar un nou curs, i de sentir les diferents campanyes, els alumnes del cicle superior ja han triat als seus representants. Volem felicitar a tots els candidats i a les candidates, pel seu esforç i la seva il.lusió. Sabem del cert que la tria no ha estat fàcil, ja que tots han exposat les seves intencions i mèrits amb cura i respecte. La democràcia ha parlat a les aules. Sort i ànims amb el desenvolupament del vostre càrrec! Si cliqueu aquí, trobareu les fotos dels representants, que seran: Alejandro Anadani i Helena Ortega per 6èB; Elena Granados i Alan Sinobas per 6èA;  Laura Fau i Gorka Meca per 5èB i, finalment, Abel Marín i Jorge Ruíz per 5èA.

1. Heidi

Enhorabona a les delegades i delegats d’aquest curs i tots/es que heu presentat la vostra candidatura!
    Ara us toca defensar els vostres drets de forma democràtica davant l’assemblea de delegats i delegades, aportar idees i escoltar la de la resta de companys i companyes de l’escola. És una gran tasca!
    Heidi