JA SOM AQUÍ!

Qui ens havia de dir al març que no seria fins al setembre quan ens tornaríem a veure!. Tan sols han passat 6 mesos però l’experiència que ens ha tocat viure ha fet que semblin molts més. Teníem moltíssimes ganes de tornar a trobar-nos físicament i és que, i malgrat i que les tecnologies ens han permès estar en contacte durant tots aquests mesos, res no és comparable a tenir l’escola plena de nens i nenes. Aquests primers dies han estat plens d’emocions, rialles, confidències… també d’alguns plors. Us deixem una petita selecció d’imatges del que està sent aquesta “nova normalitat”.

Aprofitem per fer un reconeixement públic als alumnes de l’escola. Us hem de dir que estan mostrant ser molt conscients de la situació que vivim i respecten escrupolosament les mesures de seguretat establertes. Encara no hem hagut de cridar l’atenció a cap d’ells per treure’s la mascareta i, a ben pocs, per a què se la posin bé. Darrera les màscares, ja us ho dèiem per correu, hi ha molts somriures. Us ho assegurem! Bon curs a tothom!