JA ESTEM DE CARNAVAL!

Aquest curs el Rei Carnestoltes ens ha visitat una mica abans del que era habitual. Ha vingut molt i molt ben acompanyat pels alumnes de sisè que, a més a més, ens han saludat en més de 10 idiomes diferents i també ens han cantat una “chirigota” a l’estil gadità. I és que a partir de la proposta d’enguany: Un Carnaval per Europa, viatjarem a alguns dels Carnavals més populars del nostre continent. De les “coblilles” típiques de Cadis, a la batalla de flors de Niza, passant pels gondolers emmascarats de Venècia. També hem reservat un espai per valorar i gaudir del Carnaval del nostre municipi ja que s’està consolidant com un dels millors del Vallès Occidental per la seva vistositat i originalitat.

Durant la setmana de Carnaval haurem de complir les ordres que el Rei ens ha exposat. Com ja sabeu, el Consell del Bull serà l’encarregat d’anar passant per tota l’escola per comprovar si aquestes consignes s’han complert o no. Us les recordem:

Dimarts: portar una samarreta esportiva.

Dimecres: Venir despentinats/des.

Dijous: Portar sabates diferents.

I el divendres a la tarda, ja ho sabeu, tothom disfressat per compartir danses i balls. Avui hem fet el primer assaig i clicant aquí veureu com hem gaudit. Que comenci la disbauxa carnavalera!

1. Classe de 3rB

Gràcies Rei Carnestoltes i felicitats a tots per la tarda tan divertida que hem passat. El pregó i la “chirigota” han estat molt gracioses, es nota que els de 6è s’han esforçat molt. Ho agraïm de tot cor.

Classe 3rB.