ITALINO GRAND HOTEL

El passat dijous 10 de novembre, l’alumnat de Cicle Inicial i 3r van anar a veure l’espectacle teatral Italino Grand Hotel. La companyia teatral La Tal ha estat l’encarregada de portar a escena aquesta història.

A l’últim soterrani del ITALINO GRAND HOTEL està la bugaderia. Allà, un personatge solitari renta, planxa i perfuma els llençols. Viu i somia entre ells i amaga la solitud conversant amb les màquines i jugant amb la seva ombra.

Els alumnes de 1r, 2n i 3r han passat una molt bona estona amb el George i la seva bugaderia, aquí us deixem un vídeo amb què entendreu perfectament perquè!

A més, si voleu saber què opinen de l’Italino Grand Hotel i veure alguns dibuixos i imatges, només heu de clicar aquí.