INTERNET SÍ, PERÒ SEGURA!

Cada cop més, tant a casa com a l’escola, l’ús d’internet i les xarxes socials ha esdevingut part del nostre dia a dia, i també dels nostres alumnes, fills i filles. És per això que és tan important  utilitzar-lo de manera assenyada, sense fer-nos mal ni fer-ne  a ningú.

El Ferran, un mosso d’esquadra especialitzat en el tema,  ha vingut aquesta setmana a l’escola per a fer una xerrada amb els nois i noies de 6è i compartir amb ells consells sobre com gestionar els seus comptes en xarxes socials, com no oferir informació que pugui caure en mans equivocades, com ser curosos amb el que pengen i diuen sobre amics o gent coneguda, com protegir-se en el món digital. Finalment, també ens ha explicat com i a qui demanar ajuda en cas de qualsevol incident relacionat amb les xarxes.

Moltes gràcies Ferran! Segur que els teus consells ens serviran a tots i a totes.

Obriries casa teva a qualsevol? Els teus comptes haurien de ser privats.